söndag 15 februari 2009

So shoot me, Im bored..

  • Piercingar: nio i öronen varav fyra är töjningar, näsan, tungan, underläppen, höger bröstvårta och i klitoriskappan..
  • Tatueringar: Lila/svarta rosor på vänster arm, "Otyg" på höger handled och en fullsleeve bokad när som helst =)
  • Längd: 162cm Skostorlek: 39-40
  • Hårfärg: Mellanbrunt med ett par gråa hårstrån, just nu färgat svart
  • Är du kär i någon: Blir inte kär..
  • Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej
  • Tycker andra att du är attraktiv: Det kan man juh hoppas..Ha ha
  • Tycker du att du är attraktiv: Jodå, det blir bättre och bättre för varje år som går
  • Dricker du: Just nu dricks det mycket latté med extra kall mjölk i..
  • Använder du droger: Det beror på vad man räknar som droger, jag röker och dricker alkohol men har aldrig och kommer aldrig prova ngt annat!!
  • Röker du: Se ovan
  • Vilket shampo: Just nu Gliss Hair Repair
  • Vilken parfym använder du: Älskar Dior´s Hypnotic Poison!!
  • Vad är du rädd för: Att bli gammal och ensam
  • Gillar du att tvätta: Gillar och gillar, det är ett nödvändigt måste .
  • Gillar du Berg-och-Dalbana: Det är väl lite mysigt sådär
  • Senaste...
  • Film du hyrde: Det var så länge sedan så jag minns det inte
  • Film du köpte: Dirty Dancing och Cry Baby
  • Låten du laddade ner: Dope-"Die motherfucker die"
  • Personen du ringde: Annika
  • Tv program du tittade på: One Three Hill
  • Personen du tänkte på: Kommer ej ihåg..
  • För eller emot...
  • Långdistansförhållanden: Det som inte funkar för vissa, funkar för andra
  • Utnyttja någon: Det beror väl på vad det handlar om, men det är väl aldrig kul att bli utnyttjad
  • Teenage smoking: What?
  • Att använda droger: Efter att ha sett folk i min omgivning gå ner sig så totalt så är jag absolut emot!!
  • Sex före äktenskap: Folk gör som de själva vill..
  • Köra onykter: Är det någon som skulle svara "för" på det??
  • Förhållanden: Ehh..ja..just nu emot, men annars för..
  • Favorit..
  • Mat: Ichibans räkor med cashewnötter och nudlar..*mumma*
  • Låt: Just nu. Mortiis -"Parasite God"
  • Sak att göra: läsa..läser i snitt 2 böcker i veckan, gå på spelningar, bada, resa..
  • Sport: ehhh..ingen. Men om jag måste välja så blir det landskamper i hockey
  • Dryck: latté, cola light, ramlösa, öl, kanelthé
  • Kläder: jeans och linne eller bandtröja..
  • Film: Finns så mycket..svårt att välja..
  • Bil: mitt ex svarta Peaugot 206:a *fin*
  • Har du nånsin...
  • Gråtit över en pojke: Japp..tyvärr..
  • Gråtit över en flicka: Ja..min bortgågna mormor
  • Ljugit för någon: Ja, säkert en miljon gånger..minst!
  • Varit i slagsmål: Nästan
  • Blivit arresterad: Nej .
  • Antal...
  • Gånger du varit kär: kanske 2 gånger..svårt att avgöra.
  • Gånger ditt hjärta brustit: samma som ovan..
  • Hjärtan brustit på grund av dig: Ha ha..förmodligen inte ett enda .
  • Tjejer du kysst: 2
  • Personer från grundskolan du har kontakt med: 3-4 stycken
  • Ärr du har på kroppen:ett på ena knät och ca tio på armarna, är oförsiktig med varma saker på jobbet
  • Ska bli skoj: att åka till Wacken igen
  • Ska inte bli skoj: att gå upp 05.00 imorgon:/
  • Sparar till: inget just nu..men borde göra det..
  • Väntar på: läggdags
  • Pålägg som gäller: Appetina bredbar fetaost (skitgott på valnötsbröd!!)
  • Tidningar du läser: Solo, Close Up-magazine, Hänt Bild..
  • Senaste...
  • Bok du läste: ”Star"- Pamela Andersson
  • Personen du fick mail av: Mamsen
  • Personen du fick brev av: Får typ aldrig brev, räknas julkort?
  • Personen du fick sms av: sötis Varg
  • Gången hela din familj åt middag tillsammans: när jag fyllde 25 år, första gången på typ 5-6 år
  • Saken du köpt: mhmm..kommer inte ihåg..
  • Vad har du gjort idag: sovit, msnát, glott på tv, köpt bakiskäk på Wieselgren..
  • Hur tidigt stiger du upp: Beror på hur jag jobbar..allt från 05.00 till 12.00 typ..
  • Gillar du att slåss: Näe..jag är för feg..
  • Vad ska du göra ikväll: sova
  • Är du seriös: nja
  • Var har du ont: överrallt känns det som..
  • Använder du hårspray: japp
  • Kan du stå på händer: japp, fast inte lika bra som för 12-13 år sedan
  • Favoritserie: Våra bästa år, Hells Kitchen (älskar Gordon Ramsey) och Märkliga maträtter
  • Håkan Hellström eller The Ark: skit som skit
  • Bright Eyes eller Lars Winnerbäck: se ovan
  • Gillar du ketchup: ja men inte till allt
  • Är du glad nu: Inte glad, inte ledsen. Helt okej.
  • Var du glad igår: Nja..jo..det var jag nog.
  • Känner du nån som jobbar på sjukhus:Nope..men min fru pluggar till läkare om det räknas..
  • Vad dansar du till: Inget, jag dansar inte ens när jag är full!
  • Stockholm är: alldeles för stort
  • Göteborg är: home sweet home.
  • Kan du sjunga: Klart jag kan men om det låter bra vet jag inte. .
  • Mer värt än guld: Allt, guld sucks!

Dags att nana kudden..*nattinatt*

Inga kommentarer: