lördag 14 februari 2009

Har ni fest eller?

Nyvaken..bakfull..trött..
Kan livet bli bättre?

Blev Rb igår..
Det var faktiskt skittrist på Rb..trist folk..rätt lite folk till och med..
Tror nästan att många tror att de stängt igen..
Efter Rb hamnade jag hos Evil på efterfest, där var det dock trevligt..
Lyssnade på musik, drack öl, skrattade åt ngn vars namn jag inte minns, upptäckte att killen som var så jävla dryg inte är speciellt dryg ändå..Ha ha
Runt 06.00-snåret kände jag att det blivit nog med det goda och begav mig hemåt..

Lyckades såklart missa bussen med cirkus 2 sekunder *tack*, nästa gick 20 min senare så jag begav mig till jobbet och tog en kaffe..
Min chef såg rätt road ut när jag traskade in, de höll på att öppna restaurangen..
Jag var dock inte så jäkla berusad så det var liksom ingen fara..
Lyckades sedan sätta mig på 31:an som kör runt hela fucking Hisingen Island innan jag väl kom hem..*kul*

Evil- Jo..jag är för gammal för efterfest!! Det är ett konstanterande såhär dagen efter!! =)

Vad händer idag då? Inte mycket..
Är så jäkla fint väder så jag funderar på att dra på mig solbrillorna och ge mig ut i skogen för en promenad.. Men då måste man anstränga sig, vilket är rätt jobbigt för tillfället!!
Är bjuden på 3 partaj ikväll..ett hos ett gammalt ex i Uddevalla, en "singelfest" hos en polare vid Eketrä..ditt M ska..hmm..fira AllaHjärtansDag med mitt ex?? Och tredje festen är hos min chef..de ska kolla på melodifestivalen och sen gå till Gretas.. Just ja..är juh bjuden till Mathias oxå..om jag nu får för mig att festa ikväll med så blir det nog sista alternativet..
Men ja..just nu lockar soffan mest..ligga här och kolla på dåliga såpor hela dagen!

På tal om ngt helt annat så fick jag dåliga nyheter om pappa igår..
De upptäckte en tumör som ligger och trycker på bukspottskörteln under operationen i torsdags.. De har tagit en massa prover vilka vi får svar på om drygt en vecka, men tydligen så trodde inte läkaren att det såg så bra ut..:/
Kan kanske tyckas osmakligt att jag är ute och festar efter en sådan sak, men.. saker och ting blir inte bättre av att jag sitter hemma och deppar innan vi får veta hur allvarligt det är..
Jag är fullständigt förkrossad inombords och är livrädd över att kanske förlora honom redan, men jag försöker att inte ta ut ngt i förskott.. Förhoppningsvis är den godartad...

Nu blir det dusch..

Inga kommentarer: