torsdag 12 februari 2009

Oväntat..?

Nu är jag mätt och belåten (grönsakssoppa) och lyssnar på Social Distortion..
Social Distortion is the shit!

Lär inte bli mycket sömn inatt heller, satt och pratade med min kära vän Varg tills runt 05.00 igårmorse..och vaknade 14.00..
Eller ja..snoosade från 11.00 tills 14.00..
Hade förmodligen fortsatt med det om det inte var för att jobbet kallade 15.00..

Fick veta igår att min pappa tydligen är rätt dålig, hans bukspottskörtel har lagt av så han ska in och opereras i eftermiddag. Känns sådär..
Men med tanke på hans leverne så är det inte helt oväntat!! Vet inte om det är hans alkoholmissbruk som orsakat det, men jag misstänker det iallafall..
Hans värden är skitdåliga och förmodligen kommer de hitta mer som inte står rätt till efter att de tagit fler prover i samband med operationen..
Hmm..är väl bara att hoppas på det bästa förmodar jag..

Well well..nu blir det dusch och sen ska jag fan försöka sova lite..

Inga kommentarer: