torsdag 5 februari 2009

Light my fire






















Äntligen en ledig dag..*yeay*
Var på brandutbildning med jobbet idag, var väl sådär lagom intressant..
Fick släcka eld med olika brandsläckare och kväva elden på en brinnande docka som vi döpte till Figge (Rambergsvallens RC..Ha ha)
Efter utbildningen var det back to work, hände absolut ingenting ikväll heller..*tråk*
Börjar fundera på om hela Hisingen Island håller på att banta nu i januari-februari??







Jag fick champagne och en massa biobiljetter av vår BC ikväll med eftersom jag tog hem 1:a platsen i CSO 2008 av 119 arbetsledare/assistenter =)
Känns himla kul!! Kärlekslivet går skit men jobbet går bara bättre och bättre!! Finn fem fel liksom!! Men champagne är gott och det är kul att få uppskattning för det hårda slit man faktiskt gör på restaurangen!! =)

Idag är jag som sagt ledig, ska tillbringa dagen med att handla mat och lite smink, städa och diska, ev tvätta om det finns ledig tid i tvättstugan och sen ska jag ut med Micka och Mathias=)
Jobbar juh kväll hela helgen så man får juh passa på när man kan!!
Har iofs inte kollat mitt lönekonto sedan i måndags och då såg det alldeles för bra ut så jag misstänker att de säkert dragit någon skit sedan dess :/ Det brukar vara så..
Nääää..det såg fortfarande bra ut!! =)

Hmm..jaja..ska nog ta och nana kudden nu..
Sov iofs rätt länge igår men fick ett abrupt uppvaknande när C ringde och bad mig gå ut på balkongen vid 12.00, eftersom jag sover näck så drog jag bara om mig en filt och gick ut..
Nere på gatan stod C med sin lastbil och såg glad ut..Ha ha
Han var i krokarna och skulle bara säga hej..

Nattinatt

Inga kommentarer: