torsdag 19 februari 2009

Friday the 13th? What a joke!!

My god, sämsta filmen på evigheter!!
Varför envisas Hollywood med att göra den ena röviga uppföljaren efter den andra??
Nakna silikonbröst, folk som kn-llade, blev halshuggna and jidda jidda..
Slutet var självklart lika uppenbart som vanligt..*suck*
Tur att man inte behövde betala för skiten!!
Tack Peter för biobiljetterna! =)

Annars då? Inte mycket..
Sov till 13.00, åkte till jobbet för möte vid 14.00, vidare in till stan för en fika med en bekant vid 16.30, hem igen vid 18.00, tecknade hemförsäkring (efter flera månaders tjat från mamma), in till stan för att träffa Carin vid 20.00, bio 21.00 och hemma igen vid 23.15..
Spännande värre!!

Hann byta några ord med O på msn också btw..
Han verkade lite gladare eller så försökte han anstränga sig för att verka gladare iallafall..
Skrev i tisdags att jag var ledsen över att han mår dåligt men inte känner att jag kan göra ngt åt det och att det är bättre om jag inte hör av mig på ett tag..
Han tyckte att det var tråkigt och att han gärna ville komma hit snart, vi får se hur det blir med den saken. Jag saknar honom som fan trots att jag vet att han inte är bra för mig!!
Beroende och medberoende...

Well well.. dags att försöka sova lite kanske..
*nattinatt*

Inga kommentarer: