måndag 9 februari 2009

*gahhhh*

Home sweet home..
Eller sweet och sweet, just nu är här bara allmänt äckligt :/
Har juh knappt varit hemma ngt sista dagarna pga jobb och partajande så här luktar instänkt (lätt att dölja med doftljus tack och lov), högen med disk har lyckats växa på ngt konstigt sätt och jag anar små dammråttsbebisar blandat med hår (nackdelen med att vara långhårig) i varje hörn..
Sovrummet luktar svettigt sex, vilket förvisso kan vara trevligt men nu var jag juh inte med i "gamet" så då är det mest nasty som fan.
Får bli en totalstädning där inne på tisdag minsann..
Och som om inte allt detta vore nog, så ligger det utspilld cola utanför ytterdörren. Och det har stänkt upp på min dörr, tack!
Misstänker att det är mina nattgäster från i fredags som spillt..mhmm..
Så ja..jag har att göra ett par dagar framöver..

Känner lite att tiden inte räcker till, till allt och alla..
Plötsligt hör folk av sig och vill hitta på det ena och det andra, sms hit och dit, jag orkar inte ens svara på allt just nu.. Jag lider av konstant dåligt samvete de senaste dagarna för att jag inte pallar att svara på allting, det är för mycket just nu helt enkelt!!
Jag fattar inte vad som hänt?

Nåväl..jag har bestämt mig för att pallra mig upp tidigt idag så det är nog bäst att jag nanar kudden nu..nattinatt!

Inga kommentarer: