fredag 6 februari 2009

Man mår som man förtjänar..

Utgång igår..
Först ett par öl och lite Baileys hemma hos Mathias, en av mina öl smakade och luktade rutten ost typ..kräkattack nästan :/
Vidare till Rb (suprice suprice), nästan inget folk alls..
Träffade på L och en polare till honom, stod och pratade en liten stund.
Känner verkligen nada för L, skönt det=) Är glad att stridsyxan är nergrävd och att vi kan föra en normal konversation igen!! L är tydligen ihop med sitt ex igen, och jag kan helt ärligt säga att jag är glad för hans skull! Han är nog en bra människa innerst inne.

Drog vidare till DD vid tolvsnåret, var ännu mindre folk där..
Tog en öl och bestämde mig för att åka hem.
Hamnade dock hos en polare istället, som bor typ 2 hållplatser från mig..
Fattar inte riktigt varför men men.. är lagom sleten idag iallafall..
Pratade med C tidigare idag, han skulle förmodligen en sväng till Rb ikväll..
Jag ska jobba till 00.15, får se om jag orkar möta upp honom där sen..

Well well..rasten är nästan slut..ska hinna med en cigg också så..

Inga kommentarer: