måndag 16 februari 2009

Helt bisarr dröm!

Lyckades somna relativt snabbt och smärtfritt när jag la mig vid midnatt.
Vaknade dock nyss ur en helt jävla sjuk dröm..
Var bara tvungen att skriva ner den medans jag minns..

Drömmen började i Halmstad.. Skulle av ngn okänd anledning ha praktik på Rockstugan men det såg helt annorlunda ut (som snöstorpsgården ungefär) och det fanns en massa människor där som jag inte träffat på ca 10-11 år nu som höll på att repa med sina band..Helt plötsligt bafann jag mig ute på ngn resa med mitt ex och 4 kompisar till oss. Vi checkade in på ett hotell, alla skulle dela rum men ändå hade vi ett varsitt. Jag hade även med mig Otyg OCH en rosa/lila anka!! Ankan var helt fäst vid mig och vägrade lämna min sida. Alla tyckte att han var jätte söt men menade på att jag inte kunde behålla honom för alltid. Sen satt vi alla på ngn typ av en spårvagn, det var en spårvagn men såg ut som ngt annat.. Konduktören störde sig på min anka och tvingade mig till sist att släppa av honom från vagnen i farten. Ankan blev helt till sig och flög envist efter oss gråtandes, till slut orkade han inte mer utan störtade rakt ner på marken. Jag blev helt förtvivlad och kastade mig av vagnen för att rädda honom vilket jag lyckades med innan en okänd människa skulle plocka upp honom.. Medans jag sedan sprang efter vagnen med honom och Otyg i famnen så vaknade jag upp helt ångestfylld för ankan!!

Ha ha..jag är fan störd..
Jobbigt bara att det kändes som att jag sovit ett par timmar så jag trodde nästan att det var dags att gå upp för att jobba..Men icke..den var bara 01.52!! *suck och stön*
Ja ja..ska ta och göra ett nytt försök till lite sömn..

Inga kommentarer: