lördag 7 februari 2009

Nu lägger jag ner det här..

Hade kalaskul igår..
Drog till Rb med Mathias och Mange efter jag slutat jobba vid 00.30 inatt..
Var himla mycket folk ute, roligt folk för en gångs skull!
Och lagom många äckel som klängde på en, hanterbart liksom.
En kul överraskning var att Pär och hans flickvän dök upp, var himla länge sedan vi sågs sist=)

När Rb stängde drog jag, C och en kompis till honom till BK å käkade.
Lånade ut min lägenhet till Fia och hennes ragg så jag sov hos C inatt.Ha ha
Har kommit fram till (efter många om och men) att det enbart är vänskap mellan mig och C, annars så borde det ha hänt ngt vid det här laget..
Det är jätte trevligt att få höra att man är "fin" när man vaknar med ansiktet fullt av utsmetad eyeliner, men det behövs mer..bekräftelse..fysisk kontakt..
Och då menar jag faktiskt inte sex!!
Skönt att ha det utklarat, frågan är bara vad C har för åsikt om det hela..

Och så har vi då O..
Har knappt pratats vid sedan jag kom hem från Oslo, fick ett konstigt sms senare den kvällen jag kom hem. När jag frågade honom om det så svarade han bara att han varit påverkad av både det ena och det andra den kvällen och inte kom ihåg att han ens smsát..
Jag fattar inte varför jag drar till mig självdestruktiva karlar!!! Det måste ligga i min utstrålning förmodligen..

Well well.. nu lägger jag ner det här!
No more men for me på ett tag framöver!

Inga kommentarer: