onsdag 11 februari 2009

Ledig dag...

Har haft en alldeles för lugn och osocial dag allvarligt talat, å andra sidan har jag fått gjort en massa här hemma..
Typ diskat, städat, ätit pizza, kollat film..och nu lagar jag grönsakssoppa..
Fick craving på det häromdagen så jag kände att det var dags att laga till det, inför lunchen idag alltså..

Livet har lugnat ner sig rätt rejält, tack och lov för det!!
Har knappt hört av C sedan i lördags heller, han har nog insett att jag tröttnat en aning..
It´s me, myself and I and I love it!! Karlar komplicerar till livet som fan och jag orkar inte med det just nu..
O lyser även han med sin frånvaro, inte så konstigt med tanke på att han bor i Oslo, men vi hörs inte av på samma sätt som innan..lika bra det!

Ska jobba ons-fre och sen ledig lör-sön..
Har inga planer för helgen ännu, vet bara att jag förmodligen inte kommer gå ut något..
Det räckte och blev över nu helgen som var..Ha ha
Man kanske borde passa på att dra hem en sväng till Halmstad..?
Den som lever får se..Nu blir det ännu mera film=)

Inga kommentarer: