söndag 25 juli 2010

Vilken helg det blev!!
Jag är helt slut efter mina 4 lediga dagar, ska bli skönt att börja jobba igen.
Fast bara en vecka, sen drar semestern igång =)

Vi gjorde ett experiment i fredags när vi var ute.
Alla raggar alltid på Jessica när vi är ute, och hon är den enda av oss som är gift, så vi spekulerade lite om huruvida det kan ha med hennes vigselring att göra..
(Var likadant de åren jag och exsambon var förlovade. Sen när man blev singel så avtog det typ.)
Så jag drog på mig en ring på det ringfingret innan vi gick ut och ja..jag kysstes med två olika karlar. Sinnes!! Jag brukar inte hångla upp folk på krogen längre eftersom det faktiskt känns lite nasty med folk som hånglar runt, men ibland så får man!!
Lär knappast haft med ringen att göra men det var kul =)


I lördags drog jag, Carin, Jake och Jessica till medeltidsdagarna i Kungälv.
Hade himla trevligt, varför har jag aldrig åkt dit tidigare?
Skulle kollat på "Fejd" (medlemmar ur Jakes band) men de hade precis spelat när vi kom dit.
Tittade runt på marknaden, drack lite öl, åt vildsvin och roades av hur fulla de flesta var framåt kvällningen. Vid 23.00 hade det hunnit bli rätt kyligt så jag och Carin drog in till stan.
Blev öl och rom&cola på Rb.. Med tanke på hur jag mått idag så blev det nog lite för mycket av det sistnämnda :/
Inget festande på ett tag framöver!!!

Idag har jag umgåtts med soffan och en massa avsnitt av Six feet under hela dagen, och bokat en resa till Marmaris åt mig och Carin.
Den 17:e september bär det av =)
Har iofs varit i Marmaris förut med exet men jag gillar den staden.
Är bara där en vecka så då kan det vara kul att åka någonstans där man redan hittar och vet vad som finns att göra och se.
Blir nog kul =)

Jobb imorgon, som sagt var..
Dags att nana kudden!!!

Inga kommentarer: