söndag 11 juli 2010

Det är farligt att ha för höga förväntningar på saker och ting, det blir alltid bara bajs av det!!
Som ikväll då tex..
För det första så var jag jäkligt seg när jag kom hem till Olsson, fick tvinga i mig en Aquatini men det gjorde mig mest illamående.
Kom på vid 8-snåret att jag förmodligen behövde käka så vi beställde pizza/kebab men det hjälpte föga. Vid 22.00 drog jag och Carin till Showdown på Henriksberg (de andra bangade) och det var totalt knökat med folk där.*kul*

Strax efter midnatt drog vi vidare till Rb och vem är den första jag ser när vi kommer dit??
Jo..T såklart!
Lyckades hålla mig undan så gott jag kunde, lite svårt att slappna av minst sagt.
Jag är verkligen skitdålig på att bli dumpad, eller ja..på hur fan jag ska bete mig efteråt.
Brukar juh vara jag som står för "dumpabiten" annars och då går det hur bra som helst..*s*
Har väl fått lite mer förståelse för mina ex sista tiden, det är inte lätt att bli kompis med någon man dejtat/haft ett förhållande med. Men sådant har jag aldrig behövt tänka på förut!
Han kom iallafall fram och sa hej efter ett tag, jag kände mig såklart jävligt obekväm och sa bara att jag inte hade något att säga honom.
Det hade jag juh inte heller..han hade förmodligen inte velat höra ändå att jag saknar honom som fan och tänker på honom alldeles för ofta!!
Då kan man lika väl vara tyst!

En stund senare drog jag hem, insåg att jag inte skulle lyckas komma igång ändå.
Dessutom ska jag ut och bada i Hjuvik med Olsson och Elin idag. Carin sa att hon ska med men hon lär ligga hemma bakis om jag känner henne rätt..=)
Nåväl..dags att inta sängen.. som förövrigt luktar A sedan han sov över igår =)

Inga kommentarer: