tisdag 20 juli 2010

Sleepless in Slättadamm

04.35

Jag sov som sagt alldeles för länge igår..
Har legat och vänt och vridit på mig ett par timmar nu så jag ger upp, är ändå ledig idag så jag kan sova senare om det skulle vara så.
Ska göra lite kaffe och lyssna på "Sleepy Vampire" med Supersuckers..*sweet*

Ikväll kommer exsambon förbi för att hämta sina prylar.
Halleluja, det är "bara" mer än 1.5 år sedan han vi flyttade isär!!
Fast jag ska inte ropa hej ännu, de andra gångerna han skulle tagit med sig sina saker (typ halva vindsförrådet) så tog han bara med 2-3 saker.
Det är väl inte direkt så att de stör där de står, men vi lever inte ihop längre, båda har gått vidare för länge sedan och just därför tycker jag inte att hans prylar ska vara hos mig.
Sen så är jag väl lite trött på att vara en jobbig exflickvän som tjatar om att han ska hämta dem hela tiden med.
Det ska iallafall bli skönt att äntligen bli av med dem, är så mycket som hänt sedan dess..
Han och jag känns som ett helt annat liv och jag är inte samma människa som jag var då.
På både gott och ont.

Nog om det!

Funderar seriöst på att åka och handla när de öppnar på Wieselgren kl 7..
Lär vara jag och en massa pensionärer..Ha ha
Det får nog bli så..
Nu blir det iallafall mer kaffe och nytt avsnitt av True Blood =)

Inga kommentarer: