fredag 9 juli 2010

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag..
Vaknade alldeles för tidigt med en jävla mensvärk, trots att det är ett par dagar kvar.
Tog en tablett och somnade om men det hade inte gett med sig när jag gick upp efter några timmar så jag fick ställa in Varbergsbesöket :/
Gick och la mig igen och sov till typ..13.00 ?
Så nu har jag huvudvärk istället pga för mycket sömn och är allmänt seg, får verkligen inte gjort ett skit!!

Och som grädde på moset drömde jag om T inatt så nu är jag på dåligt humör dessutom.
Inte hans fel såklart, men hade jag kunnat vrida tillbaka klockan ett par månader så hade jag helt klart gjort det. Då hade jag åkt hem själv den där kvällen och låtit mitt liv vara precis så bra som det var istället för att behöva genomlida detta känslomässiga kaos (som iofs inte är pga honom) som uppstått efter all skit det sista året.

Oh well.. borde kanske ta en dusch och bege mig ut en stund.
Frisk luft råder bot på det mesta och humöret måste bli på topp snarast inför kvällens utgång!!
Det är en order!!

Inga kommentarer: