lördag 3 juli 2010

Jag smälter snart bokstavligt talat bort!!
Min lägenhet blir som en bastu i det här vädret, har öppet alla fönster och balkongdörren men det hjälper ingenting.. :/
Man ska juh inte klaga egentligen men det kan fan bli för mycket av det goda ibland!!

Blev en lugn kväll hemma idag..
Kändes helt ok eftersom jag ska upp kl 05.00 men sen sms:ade frugan och frågade om jag ville följa med ut en sväng och då insåg jag såklart att jag är rätt uttråkad.
Speciellt eftersom jag lyckades välta en cola light flaska på vardagsrumsbordet vilket resulterade i att jag precis tillbringat 15 min till att torka upp skiten från hela bordet, mattan och golvet. Plus att jag fick slänga en massa closeup tidningar som låg undertill.

Nåväl..man kan juh inte alltid vara ute och roa sig..*s*
Blir dessutom nice att åka hem en sväng till Halmstad, inte för att jag ska ut och göra ngt speciellt där men om vädret håller i sig ska jag definitivt få med mig A ut och bada =)
Hade hoppats på att få umgås med Helle och min favvokille Tyr medans A jobbar på måndag men dem är i Berlin ett par dagar.. Men det kommer fler gånger!!

Dags för lite disk och kloklippning =)

Inga kommentarer: