torsdag 1 juli 2010

Blev en kort arbetsdag idag, det gillar vi skarpt!!
Önskar jag kunde skriva att jag drog till beachen men då skulle jag ljuga tyvärr.
Jag drog hem till Kajsa och Fredrik för att att umgås med Kajsakatt en sväng och sen vidare till tandläkaren.. Ja, nu igen!!
Lagade en tand och fick såpass mycket bedövning att mina läppar ser ut att höra hemma hos Linda Rosing..*uhhhh* Tur att det lägger sig snart!!!

Nu är jag iallafall snart klar, ska "bara" dra en visdomstand som jag ev kommer få problem med eftersom den sitter snett. Det ses inte fram emot!!
Jag kommer kräva att bli nersövd eller en jävla massa lugnande, annars får det va!!

Ska bli skönt att kunna lägga sina pengar på roligare saker framöver, som att gadda klart fullsleeven och börja på ngt nytt projekt, ut och resa lite och ta det där körkortet!!

Dags för att diska undan lite från gårdagens matlagning och sen bege mig till stan för middag och öl med Jessica och Anna!! =)

Inga kommentarer: