torsdag 15 juli 2010

Ibland är det bara helt fantastiskt att ha katt!!
Speciellt när man kommer hem aptrött mitt i natten efter jobbet, slänger sig på soffan för att kolla alla femtielva jävla communitys man är med i och så hör man ett stort jävla KRAS och mjauande från köket.
Och vad ligger där mitt på golvet om inte min lampa, som i vanliga fall brukar stå i fönstret, i en miljon små skärvor!!
Tog upp de största skärvorna och körde upp resten med dammsugaren, kl 01.30 på natten.
Lär vara underbar, och älskad av alla (grannar) imorrn!! :O

Det blev ingen shopping i tisdags..
Uppenbarligen tyckte jag att det var skönare att ligga kvar i sängen eftersom jag snoosade fram tills kl 12.30..
Så jag och Kajsa åkte till stan innan jobbet igår istället..
Blev en skitsnygg kjol från Esprit efter många om och men, mina kurvor är uppenbarligen inte gjorda för kjolar eftersom jag har sjukt svårt att hitta ngt som passar!
Samma sak med jeans, vanliga jeans går fetbort eftersom om de aldrig sitter bra oavsett vilket märke jag provar. Lee´s stretchjeans is the shit!! <3
Visst, jag skulle inte gråta om jag gick ner ett par kilon men höfterna och rumpan skulle ändå inte försvinna så det spelar liksom ingen roll!

Hittade ett par nya solbrillor med, har juh redan lyckats pajja de jag köpte för ett tag sedan.
Var även lite sugen på ett par skitsnygga sandaler, med skyhöga smala klackar, men insåg att jag förmodligen aldrig kommer använda dem ändå så jag la ner det där.
Tacka vet jag Converse!!

Är ledig idag och det vore himla trevligt att dra till stranden men det ska juh såklart regna så dem planerna känns inte så aktuella.
Ikväll blir det iallafall någon öl med Kajsa eftersom vi båda börjar jobba sent på fredag!
Sweet!!

Dags för dusch innan sängen!!

Inga kommentarer: