tisdag 20 juli 2010

An end of a chapter!

Yes, då var det gjort!
Tog kortare tid än jag förväntade mig faktiskt, trots att vi hade sjukt mycket saker där uppe.
Det mesta slängdes dock och jag orkade inte ens gå igenom varenda säck med kläder och prylar, har jag inte saknat det under de 4 åren jag bott här så lär jag inte göra det sen heller.

Var faktiskt jäkligt kul att träffa exet igen, det var ett tag sedan sist.
Insåg att jag faktiskt saknar honom, inte vårt förhållande utan honom som person.
Men det blir väl så när man levt ihop i nästan 4 år och det dessutom snart har gått 2 år sedan vi bröt upp, då har man hunnit glömma anledningen till varför man inte fungerade ihop.

Han verkade såklart lite sugen på att dra till Wacken men chansen att han skulle vilja åka med mig, sitt ex, är nog rätt minimal, och hans flickvän hade förmodligen inte heller velat det såklart.
Jag har nog inte gett upp hoppet om Wacken iår ännu..Ha ha..
Nåväl, nu när han väl hämtat sina saker och vi inte har Ikealånet längre heller lär vi inte höras mer framöver. That´s life!

Man kanske borde ta en dusch och sen gå och lägga sig, trots att klockan bara är 19.00.
Har fortfarande inte sovit och varit speedad på kaffe hela dagen, fast det börjar försvinna nu.
Hade varit nice att gå ut och ta en öl, exet drack öl och skulle på grillfest så man blev änna lite sugen *s* Men jag ska jobba imorrn så det det är lika bra att hålla sig hemma, ska ev ut med Knoxville en sväng imorrn kom jag på.

Oh well..en dusch iallafall..så får vi se vad som händer sen =)

Inga kommentarer: