måndag 12 juli 2010

Surkärring!!!!!!!

Fick pallra mig upp alldeles för tidigt för att ringa och avboka en tid hos tandläkaren idag.
Skulle bara röntga en visdomstand som de ska dra, vilket tar max 10 min men det är mitt under lunchruschen på jobbet och det är inte helt lätt att få in någon att täcka för en i ca 1 timme..
Tanten som svarade var skitsur för att jag avbokade nu på morgonen men ja..det har precis varit helg då de har stängt och de öppnade inte förrens 7.30 så det var en aningens svårt att avboka tidigare!!

"Nu är det möjligt att du kommer få betala en avgift eftersom du avbokar försent"
Japp, men då får jag väl göra det då!!
På lappen man får om vilken tid man har, står det att man måste avboka "Senast kl 7.30 samma dag" och de öppnar 7.30..hmmm..får inte riktigt ihop den logiken!!
Nåväl..fick en ny tid när jag har semester i augusti tack och lov!! =)

Förövrigt är jag aptrött och har knappt sovit inatt, hade 30 grader i lägenheten trots att alla fönster och balkongdörren stod öppna. Inte okej!!
Dags att köpa en fläkt kanske? Fast då lär den hålla en vaken bara pga av ljudet..
Vilket dilemma..Ha ha

Oh well!
Dags för en dusch och kaffe innan det är back to work!
Behöver jag ens nämna att solen lyser som aldrig förr där ute??
Såklart.. nu när jag ska jobba 6 av 7 dagar....

Inga kommentarer: