måndag 5 juli 2010

Måndag

Det blev ingen tripp till Halmstad.

Däremot blev det en 11 timmars arbetsdag igår, var sjukt trött och höll på att gå sönder när jag åkte hem. Missade tåget jag skulle tagit hem till Halmstad och dessutom var A småsjuk så det var nog lika bra..


Hade tänkt ha en lugn kväll hemma med film istället men så blev det icke.
Vid 22.00 blev jag utlockad av några jobbarpolare så det blev några öl på Victoria´s.
Trodde det var ett typiskt fjortisställe så jag har aldrig varit där innan, men ölen var billig iallafall=) Var en del rockfolk där med så det var nice.


När jag skulle ta sista vagnen hem från Valand började någon kille prata med mig, som också väntade på vagnen. Ganska söt och trevlig men jag råkade tydligen förolämpa honom när jag gissade på att han var från England eftersom han pratade med engelsk dialekt.
Det var han icke, han var från Australien..Ha ha..Det hördes inte någonstans alls!!
Han blev skitsur och störtade på vagnen när den väl kom..*s*


Idag hade jag hoppats på sol och värme, precis som det varit nu när jag jobbat senaste veckan.
Tänkte antingen åkt ut till Kallbadhuset i Saltholmen eller vidare till någon ö för att sola och bada, avskyr bikinilinjer och på kallbadhuset får man sola/bada näck =)
Finns olika avdelningar för tjejer och killar så man slipper se gubbrövar överallt..Ha ha
Men så blev det icke såklart..

Imorrn är det back to work igen och på kvällen ska jag träffa frugan =)
Sweet!!

Inga kommentarer: