torsdag 29 juli 2010

Snart så..

3 dagar kvar tills semestern börjar!!
Hoppas att helgen går fort, börjar o6.00 fre-sön..*kul*
Lite småtrist att missa "The Cirkus is coming to town" på lördag men that´s life!

Hade tur med vädret igår (för en gångs skull) och tillbringade dagen på Kallbadhuset med Kajsa.
Grymt ställe som jag definitivt kommer gå till igen..
För er som inte vet vad det är så jag kan berätta att det är ett nakenbad på Saltholmen där de har delat in stranden i 3 olika bitar. En för kvinnor, en för män och en för både och, så att tex familjer ska kunna bada ihop. Var jättefint att bada och det var nice att kunna bada/sola topless utan att känna sig obekväm, vilket jag brukar göra på vanliga stränder.
Kostade förvisso 50 kr men det är det lätt värt!!

Var lite slarvig med solkrämen dock och var helt röd i ansiktet när jag vaknade i morse :O
Brukar inte bränna mig utan blir brun med en gång men solen tog visst mer än jag trodde..
Hoppas innerligt att det lägger sig snart!!!

På måndag börjar som sagt min semester..
Åker hem till Halmstad ett par dagar..typ mån-tors..
Ska umgås med Helle och älsklings Tyr, bada, festa någon kväll och bara ta det lugnt annars.
Sen till helgen lutar det åt att jag åker med till Roskilde på den där bilträffen faktiskt, sova i tält är juh trevligt!!

Veckan efter är det "Göteborgskalaset" med ett par band som jag ska se..tex Hardcore Superstar, Crash Diet och Bullet..
Och på helgen är det årets fest i Bögared hos SkäggJimmie med ca 80-90 pers =)
Kommer bli awesome!!!

Nu är det dock dags att nana kudden!!

Inga kommentarer: