fredag 16 juli 2010

Gårdagen

Mmmm..sleten!!
Var skitkul igår, hamnade på Rb´s uteservering med Kajsa.
Blev såklart en helkväll istället för 2-3 öl eftersom det kom lite fler folk vi kände efter ett par timmar. Hamnade även i bråk när vi skulle gå, med några fjortisbrudar..Ha ha

Väl på Backaplan inser jag att bussarna slutat gå, träffar på en karl vid namn Mattias som lyckats hamna helt åt helvete fel.
Skulle till Korsvägen men hamnade på Hisingen, bra jobbat!!
Men han var snygg, skitfull och trevlig så han fick sova här
Helt oskyldigt dock, det hände absolut ingenting!!
Inte helt smart att ta med sig en helt främmande karl hem dock men men..
Lär inte träffas igen iallafall, han har mitt nummer men jag tog inte hans.

Nåväl..dags för dusch och sen jobbet!!

2 kommentarer:

Eklund sa...

Haha du är störtskön fröken :)

Nu blir det öl o semester i fyra veckor, så vi får väll röra oss ut i djungeln någon dag :P

PeccataMortalia sa...

Absolut!!! Jobbar bara 2 dagar nästa vecka så jag är game!!

Glöm inte att vi ska hänga sen när jag har semester i augusti!!=)