torsdag 22 juli 2010

Det var kul igår, lite för kul till och med..
Var ute en sväng med Knoxville och hans tjej Malin, senare kom även Håkan och Lina förbi!
Blev många öl och intressanta samtalsämnen med olika människor.
En kompis hade träffat exsambon igår och sa att de pratat om mig så det blev lite saknad där för ett ögonblick men gick lika snabbt över igen..
Öl och prat om ex är en väldigt dålig kombination!!

Idag är jag rätt trött och lite småbakis..
Blir lite "Six feet under" och sen en dusch innan jag ska på någon fika/dejt ikväll.
Vet inte hur jag lyckas men det blir nog trevligt, han är några år yngre än mig så jag tar det inte så allvarligt. Alltid kul att lära känna nytt folk om inte annat!!

Ser ut att bli en sväng till Viking Run i Roskilde i början av augusti.
Knoxville och Malin ska dra dit och frågade om jag ville följa med, samma vecka som Wacken förvisso men jag ger upp det där.
Är helt ointresserad av bilar men det kan nog bli kul faktiskt! =)

Oh well..nu kallar soffan =)

Inga kommentarer: