söndag 18 juli 2010

Så var det då dags igen..Gothia Cup!
Värsta veckan på året och jag lär mig visst aldrig att ta semester då!
Fast i år jobbar jag bara 2 dagar så jag funderar skarpt på att fly stan sen.
Anledningen till att jag är så anti till skiten är att jag bor granne med en fotbollsplan, 50-100 m utanför min balkong och sovrumsfönster är det action nästan dygnet runt under Gothia.
Så att kunna ha fönstret eller balkongdörren öppna är inte att tänka på, då låter det som att de invaderar lägenheten. Att sova längre än till 8 på morgnarna går inte heller, man blir väckt av en massa tutande ungefär då.

När jag och exet bodde ihop kunde man knappt åka iväg med bilen för när man sen kom tillbaka var det alltid någon som ställt sig på parkeringsplatsen.
Alla parkerar lite där dem känner för det typ.

Oh well..
Jag överlever säkert!
Time for work!

Inga kommentarer: