söndag 31 januari 2010

Jag är mycket belåten med helgen måste jag säga..
Var lite segt att komma igång igår igen men det tog sig till sist!

Drog först hem till Olsson för att kolla upp hotell och flyg till L.A, ser ut att bli första veckan i maj..runt 3-10 typ..
Hittade en del bra stuff, flygbiljetterna ligger på runt 4900 så det är inte så farligt!
Blir nog bra det här..
Efter det drog vi till Madde och Snobben för lite fest.
Är grymt impad av deras omtapetsering i vardagsrummet, sjukt snyggt!!
Fortsatte till stan vid 22.30-snåret med Lina, Håkan, Micka och Mathias.
Blev Rb igen..såklart!!
Kom hem runt 04.00 imorse och pratade lite med Odd på msn.
Han verkade må bättre än på länge..*skönt*

Idag har bara varit en typisk bakissöndag, utan baksmälla dock =)
Serier, 2 filmer och kebab *lovely*
Var nere en sväng i affären när jag vaknade och gissa vad jag hittade på vägen hem?? Mitt Rb vipkort som varit borta i drygt 4 veckor..Helt sjukt!! Jag som trodde att jag tappat det på Rb..
Det låg där i en liten snödriva, hur kan jag inte ha sett det när jag går förbi typ varje dag??
Nåväl.. maybe it´s destiny men det tvivlar jag på.. Är rätt trött på Rb ett tag framöver..
Nu är det ändå jobb, jobb och åter jobb som gäller, vilket påminner mig om att jag måste nana kudden nu (23.00) Chefen kommer och plockar upp mig kl 4 imorrnbitti..*gäsp*

Nattinatt

Inga kommentarer: