onsdag 3 februari 2010

Sweet wednesday..och jag är minsann ledig idag =)
Dagen ska spenderas med tvätt kl 7 *uhhhh* , en vända in till stan i eftermiddag och sen kolla in den nya rockklubben på Chez Amis med Olsson ikväll..
Trevligt värre..

Btw så har jag efter lite "påtryckningar" av folk gått med i www.happypancake.se...
För er som inte vet så är det en "dejtingcommunity"..*gahhh*
Som en kompis uttryckte det : "Du är alldeles för mycket singel för att det kan vara nyttigt"!!
What?? Kan man bli det??
Och varför är det fel att trivas med att vara singel??

Självklart så hade det varit trevligt att träffa någon som får en att gå omkring med ett fånigt leénde på läpparna och som får en att känna sig som att man svävar på små rosa moln (ack, det var länge sedan nu..) men eftersom jag nu har en tendens att dra till mig fel karlar så är jag hellre själv än att slösa energi på idioter!!
Svårare än så är det inte =)

Men iallafall, efter många om och men så beslöt jag mig för att ge det här en chans så jag reggade mig där för 2 dagar sedan. Och under dem 2 dagarna har jag blivit näst intill dränkt i mail..
Cirkus 80 st, varav jag har svarat på kanske 2 av dem..
My god!!
Och jag betvivlar detta faktum starkt, att jag kommer hitta "mannen med stort M" på en jäkla internetsida, redan efter 2 dagar..

Jag vet att jag är sjukt ytlig och väldigt kräsen, trots att jag själv knappast är den snyggaste på denna jord..men det är sjukt irriterande att det nästan enbart är "muskulösa svenssons med en tribal på ena armen och som lyssnar på radiomusik" eller "Sven-Gunnar, 47 år från Boarp" som skriver till en när man uppgett att musik (som black, döds och hårdrock ) och tatueringar är ens stora intresse här i livet..
Vad kan vi möjligtvis ha gemensamt liksom???
Nåja, de 2 vars mail jag faktiskt svarat på verkar iallafall trevliga och lite nya bekantar är aldrig fel.

Nu ska jag dock inta sängen, om alltför få timmar är det dags för tvättstugan.. :/

2 kommentarer:

cordyKaye sa...

jag är också med där, det har inte gett mig värst mycket... :P

PeccataMortalia sa...

Nä det kan jag tänka mig!! =)