torsdag 4 februari 2010

Beach 2010


Jag är sjukt trött efter jobbet idag..
Blev ett 10, 5 timmars pass..drog på rätt rejält de sista timmarna minst sagt..
Samtidigt är det juh kul att vi säljer så.

Har shoppat nya träningsdojjor idag med, är dags att ta itu med Beach 2010..Ha ha
Man vill juh inte vara helt ofit när man åker till L.A heller!!
Så kl 7 imorgonbitti är det jag som ska infinna mig på gymmet innan jag börjar jobba kl 9 *wish me luck* Känner mig faktiskt lite motiverad för en gångs skull, hoppas den motivationen finns kvar när mobilalarmet ringer 6.15 bara.........!!


Var himla trevligt på den nya rockklubben igår btw, var dock rätt lite folk när vi var där.
Åkte hem redan vid 22.30 eftersom båda skulle jobba idag.
Är en mysig lokal så med lite mer folk kan det nog bli en hit!!

Det var nog allt jag hade på hjärtat idag...


Hej hopp






Inga kommentarer: