fredag 12 februari 2010

It´s been a long day at work..
Jobbade 10-19.20, hade "schemadag" fast det blev inte lika mycket schemaläggande som jag hade planerat. Men jag hann med en hel del så förhoppningsvis hinner jag klart imorgon!!

Fick en trevlig? suprice när jag kom till jobbet imorse iallafall..
Min chef kom flinande och frågade om jag hade läst Metro idag, vilket jag inte hade så han visade mig en insändarannons på "Dagens puss" som ja..verkade vara riktad till mig.
Finns inte så många långhåriga och tatuerade tjejer på mitt jobb om man säger så..
Antog direkt att det var Olsson som jävlades med mig men han verkar inte ligga bakom så, ja det kan vara vem som helst.. Springer en hel del konstigt folk på jobbet!!

Weird!!

Blev en lugn hemmakväll efter jobbet, just nu färgar jag håret och ska strax inta duschen.
Imorrn är det åter jobb och på kvällen ska Olsson ha partaj, var tänkt som en Alla hjärtans dag fest för oss singlar men ja, vi är juh inte så många singlar i gänget så det blir en vanlig fest ist.
Ska jobba på söndag med så jag ska ta det lite lugnt, drar nog hem när de andra drar ut.
Är inte jätte pepp på att festa ihuvudtaget faktiskt, har blivit mätt på festande känns det som.

Nåväl..dags för att skölja ur håret. Hej hopp!

Inga kommentarer: