söndag 28 februari 2010



På med partyhatten =)




Frugan fyllde 30 <3



Jag och Carin..




Så var det åter söndag och jag ska upp 03.30 imorrn.. *gäsp*
Min snälla chef plockar upp mig på vägen så jag slipper åka taxi tack och lov!!

Har varit en trevlig helg med mycket partajande minst sagt.
I fredags firade vi frugan som fyllde 30 år med fest hemma hos henne, var en massa folk!!
Av någon anledning blev det Rb vid midnatt, var rätt skoj men jag borde faktiskt ha stannat kvar och festat med frugan istället. Lätt att vara efterklok.
Igår var jag sannslöst bakfull och gick upp vid 17.00-snåret, mest bara för att jag var tvungen.
En dusch och en pizza senare begav jag mig hem till Kajsa och Fredrik för en öl innan vi promenixade i snöblandat regn ner till Truckstop på Lindholmen.
Var rätt trevligt på Truckstop men jag kände mig lika malplacerad som alltid när jag är där, kände typ ingen förutom dem jag var där med..plus en handfull till typ.
När sista bandet lirade vid 02.00, Skitsystem, så höll jag nästan på att somna stående så jag bestämde mig för att dra hemåt. En buss och taxifärd senare var jag hemma, var värsta "home sweet home" känslan.
Idag slapp jag baksmälla tack och lov, har tillbringat dagen med ett par avsnitt av Grey´s och lite städande. Mamma och hennes gubbe kom förbi en sväng nu ikväll för att lämna lite prylar..bla min nya fina dammsugare =)
Fick även upp en av pappas tavlor som är skitfin, gillar inte konst alls men just den är precis min stil..en kokbok, lite foton och stora två tomtar som ser jätteläskiga ut men pappa gillade dem så jag får helt enkelt vänja mig vid deras konstiga ansikten.
Tyvärr hann dem inte stanna så länge eftersom de varit iväg på kalas hela dagen men det var kul att de tittade förbi iallafall. Jag har världens bästa mamma!!
Veckan som kommer ses fram emot =)
Ska förvisso jobba mån, tis, fre-sön men på onsdag är det Hypocrisy!!
Äntligen!! Jag är pepp som sjutton!!!
Näe, nu blir det film innan det är dags att nana kudden!!

Inga kommentarer: