tisdag 23 februari 2010

Nu har jag typ kommit halvvägs i mitt städande, blir dock avbruten hela tiden av mamma som ringer, sms från kompisar och en Otyg som tycker det är kul att vara ivägen vad jag än gör.
Men det värsta är gjort iallafall och faaaan vad jag längtar tills på söndag då mamma och hennes gubbe kommer förbi med dammsugaren jag fick i julklapp =)
Den jag har är helt värdelös, speciellt när man har en katt som fäller värre än ngt annat!!

Hade tänkt umgås med Jani ikväll men det blev lite change of plans eftersom jag sedan tidigare bestämt med Carin att vi skulle ta en öl ikväll.
Skulle åkt och handlat och äntligen blivit av med alla de kassar med petflaskor som tar en massa space i köket, är grymt dålig på att ta med dem när jag är och handlar så då blir det lätt en "liten" samling till slut. Får ta det en annan dag.
Ska dra ner min symaskin från vinden strax, har ingen aning om hur fan man trär i sytråd i den så jag ska nyttja Janis kvinnliga sida till det någon dag, tänkte jag..He he
Grymt med karlar som kan sy =)




Inga kommentarer: