lördag 6 februari 2010



Jag sitter just nu på en buss, någonstans mellan Kungsbacka och Varberg.
Thank heaven for my laptop!!
Skönt att fördriva världens tråkigaste ressträcka med att blogga och lyssna på Lady Gaga=)
Speciellt eftersom jag egentligen är sjukt bakfull, blev lite för roligt igår minst sagt.

Helgen (lördag-måndag) ska iallafall spenderas hemma hos mamma i Halmstad.
Ska faktiskt bli riktigt nice, var juh ett tag sedan jag var hemma sist!
Ikväll blir det först en öl eller två på Harrys med en gammal bekant, Conny, och sen ska vi kolla på Pussy Galore på B&B..min gamla granne Divan´s band.
Skoj skoj.

Och imorgon ska jag hem till Helle och Tyr med lite paket, försenad julklapp/födelsedagspresenter eftersom Tyr fyllde 1 för några veckor sedan =)

Nåväl..börjar närma mig Halmstad nu..
Dags att packa ihop mina stuff!!

Hej hopp

Inga kommentarer: