måndag 8 februari 2010

(Uppdaterat från i måndags..)

Back in Gbg igen...

Känns lite trist faktiskt, har haft skitkul hemma i Halmstad och träffat en massa gamla kompisar och festat lite för mycket..
Är rätt sleten efter 3 dagars ölande på raken :/

I lördags blev det juh först Harrys med Conny och Tobbe, och efter det Pussy Galore på B&B..
Var en skitbra spelning och jag drog nog ner medelåldern ganska rejält eftersom de flesta som var där var runt 40 typ..Ha ha
Träffade även Elize, Martin och Jennie. Plus en tjej jag gick i moppekurs med för typ 100 år sedan. Plus diverse andra gamla bekantar som Paulo, Björnlund och min tonårscrush Bublick..*s*


Igår vart det bakfullt som tusan..
Fick tvinga mig upp ur sängen eftersom jag skulle hem till Helle och Tyr.
Tack och lov körde mamma mig, annars hade jag aldrig hittat.
Var himla mys hos dem iallafall med fika och cathing up!!

Några timmar senare skulle dem på babysim så jag åkte med dem till Sannarpsbadet och tog sedan en promenix därifrån hem till mamma på Kravallås.
Blev en smått nostalgisk promenix eftersom jag gick förbi huset där pappa bodde förr på Strandvallen, och lyckades dessutom "gå ner" mig i en snödriva..inte helt uppskattat eftersom jag hade mina converse på mig!!!

Efter en middag hos mamma så drog jag in till stan igen för att möta upp en gammal kompis på fika, det blev dock ingen fika utan vi hamnade på Harrys istället..och så var ölandet igång igen.
Ha ha
Var himla nice att träffa honom igen iallafall, var ett par år sedan sist!
Skulle egentligen tagit sista bussen hem men vi stannade kvar och gick vidare till B&B när Harrys stängde =) Sen sov vi över hemma hos mamma och ett par timmar senare var det dags att bege sig hem till Gbg igen!!

Var som sagt trist att åka hem igen men jag får väl helt enkelt pallra mig ner till Halmstad lite oftare hädanefter. Sjukt hur mycket man saknar kompisarna där hemma även efter 7 år i Götet!!

Nåväl..dags att inta sängen..

Nattinatt!

Inga kommentarer: