fredag 29 januari 2010

Ledig..ledig..ledig..gött är det!!
Hade dock behövt gå in och jobba lite i helgen eftersom jag bara landar på ca 146 h..*galet*
Så lite har jag inte jobbat på år och dagar!!
Men det fanns inga lediga tider så det sket sig..

Så planen är därför följande:

Lyckas ta mig upp relativt tidigt idag (typ senast 10.00 iallafall)
Storstäda och dra upp julstuffen på vinden igen (det är INTE ok att fortfarande ha granen framme i slutet av januari, även om den är svart, snygg och allmänt ojulig!!)
Hämta ut kläderna från Odium som äntligen kommit!!
Hämta ut registreringsbeviset på pappas bil..
Till swedbank en sväng..
En liten runda till Backaplan och systemet, ifall det blir utgång ikväll.
Hem igen och ja..antingen så blir det utgång som sagt eller så blir det hemmakväll med film.

På lördag ska jag göra dem sakerna som jag förmodligen inte orkade göra idag..
Och på kvällen är det fest hos Snobben och Madde =)
Det ryktas om Belse Pub efteråt??? Vi får se vart vi hamnar..

Nattinatt

Inga kommentarer: