tisdag 26 januari 2010

Que??

Vad händer??
Jag har tydligen lyckats åka på någon maginfluensa, matförgiftning eller annat shit..
Har jobbat ikväll..vid cirkus 22.30 började jag känna mig lite smått illamående, tänkte först att jag kanske var hungrig men när jag försökte få i mig ngt tog det liksom bara emot..

Efter 23.00 var vi bara två på jobbet vilket var liiiiiite smått jobbigt eftersom det kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst, det gjorde jag tack och lov inte.
Lyckades "hålla emot" tills vi hade stängt, sen spydde jag 2 gånger inom loppet av 10 min!!
Verkligen jätte trevligt!!
Tog taxi hem eftersom jag inte hade klarat att ta bussen, så nu väntar jag mest på kräk nr 3..
Känns inte som att den är specielt långt borta..

Typiskt, jag som är ledig nu idag!!
Hoppas verkligen det är ngt övergående..ska en sväng till pappas grav i eftermiddag och sen på Belphegor med frugan på kvällen!!! Förhopningsvis är det bara ngt "12 timmars virus"!!!

Nu ska jag nana sängen iallafall...
Sweet dreams!

Inga kommentarer: