torsdag 14 januari 2010

Min lediga dag börjar lida mot sitt slut och jag lyssnar på 69 Eyes medans jag väntar på att få gå och skölja ur färgen i håret.
Har varit en soft dag. Gick relativt tidigt men somnade om en stund senare igen.
Får juh passa på medans man kan =)
Tog en sväng till Backaplan för att shoppa lite nytt smink, handla mat på Coop och titta in på jobbet en sväng. Hämtade även ut morgondagens konsertbiljetter åt mig å Olsson och min Hypocrisybiljett! Mindre än 2 månader kvar, är sjukt förväntansfull!! <3

Lagade käk när jag kom hem igen..eller ja..jag orkade inte laga mat så det blev grillade revben och potatissallad. Ha ha
På lördag däremot, då jäklar blir det sallad med pinjenötter, plommontomater och fårost och kött till det! Kommer förmodligen vara bakfull på lördag så risken för pizza finns men jag ska försöka undvika det!! Beach 2010. *s*

Nu ska jag kolla klart på CSI innan det är dags att inta sängen och börja på nya boken " Mamma, pappa, barn" , verkar lovande =)

Inga kommentarer: