onsdag 27 januari 2010

Nu är jag aptrött på detta skitväder!!
Snö plus regn är lika med slask!!! Och några minusgrader på det så "vips" är hela marken täckt av is!! Och så börjar det om igen..

Ge mig vår..och sol..och värme tack!!
Jag älskar vinter och snö men även jag har mina begränsningar för vad jag pallar med!!
Igår drog jag tom på mig mina 20 håls när jag och frugan skulle till Belphegor (används enbart på festivaler annars) eftersom det var glashalt ute och det kändes sådär kul att trippa fram bland snön/slask/isen i mina stövlar.
Men jag gjorde det ändå, jag halkade och ramlade omkull på vägen till bussen.
Och sjuk som man är (jag vet att jag INTE är den enda som fungerar så) så bryr man sig mer om ifall någon såg en dratta på ändan än om man skadade sig. Ha ha
Det var ingen skada skedd iallafall!

Belphegor var sådär, Kataklysm var faktiskt bättre..
Var dock rätt seg efter nattens kräkkalas så jag kände mig inte helt pepp heller, men är det spelning så är det spelning!!

Nu verkar det rätt dött på spelningsfronten ett tag framöver, trist!!
Får ta igen det med alla festivaler i sommar istället!! =)

Nu blir det dusch och sedan sängen.

Inga kommentarer: