lördag 23 januari 2010

Haft en lite smått kaotisk kväll på jobbet med drösvis av kids och annat pack!
Hade glömt bort hur det är att jobba fredagkväll :/
Minst sagt skönt att vara hemma igen!!

Har tagit ledigt idag..
Planen är följande: Upp kl 7 för att slänga i en maskin tvätt eller två, dra in till stan vid 10-11.00 för att köpa ngn trasa att ha på mig ikväll, hem å städa bort julen, sova en stund och sen till Olsson en sväng innan det är dags att bege sig till Jakes och Johans 30 respektive 35 årsfest i Säve =) Fun fun!!
Ska dock jobba på söndag så jag ska ta det hyffsat lugnt iallafall. Är det tänkt..Ha ha

Som i torsdags..mhmm..=)
Jag och Carin gick juh ut för en torsdagsöl.. Plötsligt var klockan 01.00 så vi gick vidare till Diamond Dogs med några andra, klockan blev 03.00 och vi var hungriga så vi fortsatte till BK där vi satt till typ 04.30, efter det blev jag sugen på kaffe så då blev det en vända till 7Eleven oxå och huxflux hade morgonbussarna börjat gå så då var det dags att bege sig hemåt..Ha ha
Var nog hemma vid 05.30 typ..=)
Träffade på en trevlig "brat" med Filippa K kappa, lägenhet vid Vallgraven och jobbade som köksmästare på Dubliners. Han var inte brat egentligen men vi skojade om det som fan..*s* Ingen av mina manliga vänner äger någon Filippa K kappa vad jag vet så..
Han var en rolig prick iallafall med en lagom mängd självdistans, sådant gillar vi!

På tal om ngt helt annat så funderar jag på att åka hem till Halmstad nästa helg, har inte varit hemma sedan i oktober när pappa gick bort så det är väl på tiden kanske.
Mamma lär bli glad iallafall =)
Älsklings Tyr fyllde 1 för någon vecka sedan så självklart måste jag fira honom med lite såhär i efterhand, är det någon som vill hitta på ngt så hör av er =)

Nu blir det sängen..

Nattinatt

Inga kommentarer: