torsdag 7 januari 2010

Son of a bitch

Har lagt februarischemat på jobbet idag...
Tiden gick alldeles för snabbt och schemat blev sådär..
Svårt att "trolla" fram timmar åt alla trots att dem tydligen tror att jag kan göra det!!! *gah*
Hokus pokus!!

Efter jobbet gick jag till Ada´s (av alla trashiga ställen i stan) för att möta upp Anna och Chrisse som skulle käka där. Precis när jag passerade busstorget så tyckte jag att jag såg Miche där, vilket fick mig helt fucking ur balans och jag skyndade förbi snabbt som fan!!
Nu var det säkert inte ens han bara för det, men jag HATAR att människan fortfarande har den inverkan på mig!! Jag ser RÖTT så fort jag ens kommer att tänka på fanskapet!!
That fucking son of a bitch!!

Nåväl, annars var det ganska trevligt ikväll och strax är det dags att inta sängen =)

Inga kommentarer: