onsdag 6 januari 2010

Trettondagsafton








Det vart partaj igår med..
Började med en trevlig förfest hos Kenneth med Olsson och Carin.
Det diskuterades alltifrån sytillbehör (killarna) till gud vet vad, tiden bara flög iväg och plötsligt var det dags att bege sig ut i snökaoset!!

Jag, Carin och Kenneth gick direkt till Rb och Olsson gick till HardRock för att möta upp Lina först. Var väldigt mycket folk på Rb och totalt oorganiserat eftersom den ena garderoben var stängd vilket innebar att vi fick släpa omkring på våra jackor å annat shit.
Upptäckte idag att jag lyckats tappa bort mitt VIPkort igår med, gillas inte någonstans!!

Förvisso var det ett par år sedan jag behövde visa upp det senast men nu lär dem fråga efter det varenda gång bara för det. Eller så kanske jag ska ta det som ett tecken på att det är dags att börja gå någon annanstans??? Ha ha
Har iallafall mailat och bett om ett nytt, jag är inte sugen på att behöva börja köa igen!

Annars var det rätt tråk på Rb igår, precis när jag tänkte dra hem träffade jag på Jani och en stund senare drog vi hem till mig med 1000 kg godis och folköl som såklart inte blev uppdruckna.

Idag skulle egentligen mamma kommit upp men det var snökaos hemma så hon var inte så sugen på att köra. Så efter Jani drog hem har dagen spenderats i soffan med datorn i knät. En inte helt ovanlig syn dessvärre. *s*
Olsson verkar vara sugen på att följa med till L.A för han hade kollat flygbiljetter och hittat ännu billigare än de jag hittade. =) Är såååååå sjukt pepp på att åka dit nu, har jag väl fått något på hjärnan så kan jag inte släppa det. Ha ha
Så ja, får jag bara klartecken från Lina och Håkan om att de åker i mars så ska jag boka biljetter med en gång!!! *yeay*

Funderar på att inta sängen och läsa klart Mansonbiografin nu, back to work tomorrow!!

Inga kommentarer: