fredag 1 januari 2010

Spending the day with Mr Ågren!!

Det vart en väldigt lyckad fest igår =)
Lite för lyckad till och med, finns inte mycket jag kommer ihåg mellan tolvslaget och 04.30 när jag promenixade hem på MYCKET vingliga 10 cm klackar!!
Hem kom jag till slut iallafall, fast det tog nog sin lilla tid. *s*

Vi var ett gäng på ca 20 pers hemma hos Micka och Mathias.
Precis som förutsett var det typ bara par så jag och Carin bestämde oss för att dra in till stan efter tolvslaget men så blev det inte tack och lov!!
Istället hade jag tydligen hånglat med en killbekant, inget jag själv kommer ihåg dock utan Carin berättade det innan idag.
Shit happends, känns mest bara jobbigt att jag var så full!!
Å andra sidan är det nästan alltid någon i gänget som blir lite fullare än alla andra och denna gången var det tydligen min tur då.

Oh well..nu har baksmällan gett sig så frågan är vad man ska hitta på ikväll...??
Är ledig hela, underbara helgen så något borde man ta sig för..

Inga kommentarer: