måndag 4 januari 2010








Första dagen på jobbet är avklarad efter den alltför korta, lediga helgen.
Var sjukt opepp på att gå upp kl 05.00 imorse, men det gick.
Och efter X antal kaffe på jobbet var jag "nästan" pigg till och med.
I övrigt var det en bra dag och saker och ting flöt på som det skulle..*me like*



Lördagen blev rätt så trevlig faktiskt.
Började juh med middag i mitt slott med Carin, maten blev helt ok enligt både Carin och Jani (som käkade upp resterna som fyllekäk.) *s*
Man kanske skulle utbildat sig till kock istället???

Kvällen fortsatte på Rb (oväntat, javisst) och det var massa folk ute.
Men nästan inte en käft man kände i vanlig ordning, vardagar är bättre och 1000 ggr roligare!
Träffade på en trevlig brud som tydligen läser min blogg, trevligt!!
Inte för att jag fattar hur du kunde känna igen mig på julafton men kul att du kom fram och sa
Hej iallafall =)



Igår (söndag) tillbringades mestadels av dagen i soffan med Jani och film.
Sjukt vilken jävla slacker man har blivit sista tiden, kommer sluta som Ricki Lake om jag inte får tummen ur och börjar träna igen..*gahh*
Nu, när det ev finns planer på att åka till L.A en vecka i vår så måste jag bli lite mer fit helt enkelt. Håkan och Lina ska dit för att plugga/jobba i 3 månader så jag tänkte passa på att dra dit och våldgästa. Lär aldrig bli av annars och L.A står med på min lista över "100 saker att göra innan jag dör". Ha ha


Ska bara försöka få Olsson att hänga på dit med, är inte jätte pepp på att flyga så långt själv :/

Nåja.. på onsdag kommer mamsen för att lämna min nya dammsugare så det är bäst att jag går ett varv med dammvippan!!

6 kommentarer:

Lory sa...

Fan vad snygg du blev i dina brillor :D

Anna sa...

Haha, "The BloggStalker". Det e jag d. Har läst din blogg ett tag ja, hamnade här pga av att jag googlade Rockbaren har jag för mig. Sen dess kollar jag in då & då. Känner mig ansvarig för ett smärre påhopp då mitt dimmiga minne vill urskilja att jag i princip FLÖG på dig om det här med bloggen på julafton...hoppas du har hämtat dig från attacken. Iaf, ha det så bra så länge! /A

PeccataMortalia sa...

Tack Lory!! =)

Ha ha..ja så kanske det var. Men det var som sagt bara kul. Trodde inte att det var någon annan än Lory och Knoxville som brukar gå in här =) Hörde förresten att du känner min polare Olsson??

Anna sa...

Yes box, vi har sprungit på varandra ett "par" gånger på RockBaren ja. Trevlig jävel den dära.

PeccataMortalia sa...

Ha ha..Ja han sa det! =p Olsson är bäst, svårt att hitta polare som honom!!

Eklund sa...

Damn fröken, alltid kul att resa tillsammans med andra men det bästa är att resa själv. boka resan och åk, finns alltid folk man kan prata med. Hoppas man på andra så kommer man aldrig iväg. ska ta den resan jag också när de kommit iväg.

Håller med Lory, glasögonen passar dig fröken :)
Rock N´Roll