måndag 18 januari 2010

Jag är inte kompis med min dator idag!!
Har haft full sjå i flera timmar nu med att få den att fungera, och nu till slut så..
Lika bra att flytta över all musik, foton etc till min externa hårddisk och lämna in datorn imorrn!
Vore juh trist om den crashade..änna!

Jag är förövrigt helt värdelös när det gäller tekniska prylar..
Som kameran jag köpte efter jul, som jag fullständigt avgudade, den är crap!!
Fick fel minneskort till (nej, jag är inte blond för ingen av killpolarna får i det heller) och batteriet till kameran strular redan trots att jag läst instruktionsboken noga och laddat det rätt. Nu får jag inte ens igång kameran trots att battieret ska vara full-laddat enligt batteriladdaren!! *suck*

Nä, om man ska ta och göra ngt vettigt som att diska..
Jobbar kväll i veckan (första gången på 3-4 månader nu) och känner jag mig själv rätt lär jag inte få tummen ur och göra ngt sådant innan jobbet på dagarna..

Hej hopp

Inga kommentarer: