lördag 30 januari 2010

Bortamatch

Jag har förmodligen precis varit med om en av de "pinsammaste" stunderna i mitt liv..
Eller pinsamt är väl kanske fel ord, obekvämt?

Det blev bortamatch inatt, någonstans på andra sidan stan typ..
Nej..jag följer inte med några okända karlar hem, så nu vet ni det!
Iallafall..att visa sig ute offentligt bland människor, mitt på ljusa dagen, när man är bakis och luktar allmänt usch är så lagom kul.
Och självklart var varenda människa ute på barnvagnspromenad när jag gick från bussen och hem, jag lär varit en skön syn när jag kom trippande i mina stövlar på blank-is med en gigantisk latté i ena handen och såg allmänt..tja..ofräsch ut!!
Nåväl..home sweet home!

Det var kul igår iallafall, uppenbarligen..
Började kvällen hos Kenneth vid Vågmästare, var bara vi eftersom alla andra var tråkiga och stannade hemma. Skulle mött upp Olsson ute sen men han hörde aldrig av sig. Hämnades genom att ringa och väcka honom när jag var på väg hem tidigare..*mohahaha*
Hamnade iallafall på Rb till sist, inte helt oväntat..

Nåväl..
Ska ta och powernappa en stund innan det är dags att bege sig till Olsson innan Snobben & Maddes fest ikväll.. Hur ska jag orka??????
Borde antagligen äta ngt innan med, får bli pizza eftersom jag inte orkar laga mat..
Men hur får man i sig mat när man typ fortf är halvt full och inte ett dugg hungrig??

Nu börjar det här bli flumm..

Adios

2 kommentarer:

Lory sa...

haha du låter som jag :) man hinner knappt sluta dricka förrns det är dags igen^^
Hoppas du får skoj ikväll med, men ta hellre med dig karlarna hem slipper du visa dig i dagsljus dagen efter!

PeccataMortalia sa...

Ha ha..jo jag brukar juh göra det annars. Men ibland så blir det inte som man tänkt sig =)