lördag 16 januari 2010

Ljuva lördag!

Eller ja, den var ganska ljuv fram tills min kära moder ringde för en stund sedan..
Människan har en tendens att tjata hål i huvudet på mig..*gahh*
Denna gången gällde det att jag inte vill avsluta min pappas bankkonto, han har inte ens varit borta i 3 månader så jag fattar inte varför det måste vara en sådan hets med allting!!
Pengarna känns inte så jätteviktiga för mig just nu så dem kan lika gärna få vara kvar på kontot ett tag till och det känns helt enkelt bara väldigt vemodigt att avsluta det. Låter säkert löjligt i andras öron men så är det!!

Låt mig hantera min sorg på mitt sätt!!

Gårdagen var trevlig!!
Olsson kom hit på lite förfest och sen blev det 69 Eyes på Sticky, riktigt grym spelning trots att Jyrki stod och juckade och snurrade värre än Elvis gjorde på sin tid. Ha ha
Blev lite såld på trummisen Jussi dessutom, ska nog gifta mig med honom när jag blir stor..*s*
Efter spelningen var vi kvar på Sticky och senare fortsatte vi till Rb, och precis som jag skrev i ett tidigare inlägg så var det SJÄLVKLART en ny vakt så det gick inte att komma in i VIPkön.
Blev kebab och nana kudden istället. Lika bra det, var skönt att vakna upp utan baksmälla idag =)

Lagade mat för en stund sedan: Sallad med plommontomater, fetaost och rostade pinjenötter och en köttbit till det. *mumma*
Om några timmar ska jag möta upp några från jobbet på en engelsk pub i Linné.
Blir nog trevligt!!

Nu blir det film!

Inga kommentarer: