onsdag 20 januari 2010

Otyg har fått fnatt!! (Gud vilket fånigt ord..fnatt..Ha ha!)
Han såg en fluga i fönstret och sedan dess gör han allt för att få tag på den jäkeln, det är bara en tidsfråga tills blommor och allt åker i golvet... :/

Kom hem från jobbet för en stund sedan, vart en riktigt bra kväll faktiskt.
Jobbade med Fia..var evigheter sedan vi jobbade kväll ihop..typ 3-4 år sedan cirkus.
Var lite pundare och kids där men allt gick lugnt till så..
Jag gillar att jobba kväll egentligen, är mest bara väldigt irriterande att behöva styra upp sitt sociala liv efter det..Fast det får väl alla iofs, oavsett vilka tider man jobbar.
Har redan fått tacka nej till 3 "happenings" för att jag ska jobba kväll och var nära att tvingas tacka nej till Jakes 30-årsfest på lördag, men en på jobbet var en ängel och ska jobba åt mig!!
Oftast får jag inte reda på saker förrens ngn vecka innan, kanske två..och jag lägger schemat minst 2 veckor innan varje månad så då är det svårt att veta när man behöver vara ledig :/

Nåväl..nu ska jag bege mig till sängen och fortsätta på den väldigt spännande boken "Mamma, pappa, barn"

Nattinatt

Inga kommentarer: