lördag 3 oktober 2009

Segt


Klockan börjar närma sig 21.00 och jag har fortf inte lyckats bestämma mig för om jag ska stanna hemma eller gå ut..
Jag är jäkligt seg så det är egentligen rätt lätt att bara ligga kvar på soffan och kolla på mer film men jag har trots allt ledig helg så det vore synd att slösa bort den..
Det ser ut att bli Rb med Carin, så får det bli!

Gårdagen var väl sådär..
Hade himla nice hemma hos Olsson som alltid trots att vi inte blev så många som jag trodde.
Vi hamnade sedan på Kingshead, vilket jag ångrar lite smått idag.
Kvällens höjdpunkt var väl typ att jag och Carin smet in till sexaffären som ligger precis jämte och garvade åt alla sjuka saker som fanns..Ha ha
På vagnen hem hamnade jag och Olsson i en liten dispyt, men han var bara ärlig och jag behövde nog höra det! Skulle byta till buss på Backaplan men de var typ 25 min tills nästa så jag promenerade hem via Ångpannegatan..kl 03.00 på natten!!!!
Inte det smartaste jag gjort i mina dagar, men efter ett par öl så är man inte så jävla intelligent heller!

Nåväl, dags att hoppa in i duschen..
Det får bli lugnt ikväll för jag har ingen lust att ligga bakis imorrn med!!

Inga kommentarer: