lördag 24 oktober 2009

Älskade Pappa!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja..
Pappa orkade inte mer och gick bort i eftermiddags!

Var på jobbet imorse när mamma ringde och bad mig komma hem eftersom pappa hade fått hjärtstillestånd under morgonen.
Så jag åkte direkt hem och fick en timmes marginal ungefär innan han var borta.
Jag fattar inte det!!!
Det var inte såhär det skulle gå.
Jag kom dit, efter ca 45 min kom läkaren ut och sa att det var riktigt jävla illa med honom och att om han inte blev bättre skulle han ha drygt en timma kvar att leva..
Men det tog typ 15 min så var det över.
Och det var det värsta jag varit med om i mitt jävla liv!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till ärligt talat!!!
Jag kan tacka gudarna för att jag har världens bästa kompisar: Helle, Olsson och Carin.
De två sistnämnda har tillbringat kvällen hos mig, och jag vet fan inte vad jag hade tagit mig till utan dem!!

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Jättetråkigt att höra Annsie... :(