tisdag 27 oktober 2009

Del 3

My god it hurts!!
Att köra armbågen var inte skönt, någonstans!!
Hela armen är gjord, finally, men det är en del kvar ändå..Det får vänta!!
De 5.5 timmarna vi körde idag kändes oändliga..
Men..när det gjorde som mest ont så tänkte jag bara tillbaka på den stunden då pappa somnade in och insåg att ingen fysisk smärta kan någonsin mäta sig mot den!!
Och då gick det att uthärda.

Efteråt mötte jag upp Olsson och Carin på Rb för ett par öl, det var trevligt.
Pratade lite med "min" vakt, som inte är min längre förvisso..men jaja..
Han förlorade sin pappa för 8 månader sedan och har varit där jag är nu..
Min fråga var; När slutar det göra ont? Svaret var att det gör det inte...

Ringde pappas mobil ikväll, som såklart är avstängd, bara för att få höra hans röst på mobilsvaret.. Jag kommer aldrig ta bort det!!!!

Förövrigt så funderar jag på att hälsa på Odd i Oslo om 2 veckor efter pappas begravning.
Jag behöver komma iväg ett tag!!
Har inga känslor kvar för honom så jag la till honom igen på facebook för ngn vecka sedan och efter det har vi mailat lite.
Han är fortf lika självupptagen som förr, men det gör inget..Jag orkar inte ge mig in i ngt nu ändå!

Nu blir det dock sängen, jag är trött som få!!

Inga kommentarer: