torsdag 8 oktober 2009

Det är lite blandade känslor över det här- Dels så känner jag mig som ett barn gör dagen innan julafton och dels så är jag så jävla nervös att jag vill spy!! *sweet*
Och självklart så jobbar alla imorrn, utom Carin då som inte orkar pallra sig upp i tid så jag får snällt pinas och plågas i min ensamhet :/
Jag får skylla mig själv som hoppades på att M skulle joinat!!

Fick besök på jobbet ikväll av frugan och Carin som hade varit på DLK, lite surt att jag inte kunde joina men jag är inget fan av dem ändå..men spelningar är alltid kul oavsett.
Ikväll efter gaddningen så blir det iallafall en eller två öl, lite social måste man juh vara!

Förövrigt så blir det inga fler karlar på ett bra jävla tag, jag joinar frugan i hennes celibat.
Jag orkar inte och dessutom så finns det ingen annan som intresserar mig förtillfället, trist att man ska behöva vara så jävla cynisk men det är svårt att låta bli!

Nu blir det dusch och nana kudden!

Inga kommentarer: