tisdag 13 oktober 2009

Andra sittningen är avklarad och jag är nöjd som fan, och sjukt öm på hela underarmen :/
Blev en korsspindel på "ovan" delen av underarmen och en stor döskalle som han gjorde på frihand på "under" delen av underarmen..
Blev dock ingen full sittning eftersom han var tvungen att dra iväg på ngt möte, men jag var rätt nöjd efter nästan 6 timmar kan jag juh säga!!

Drog inom nordstan en runda för att köpa vinterjacka, någon snygg sådan hittade jag såklart inte så det blev en annan i fuskskinn och massa lurv..*s*
Jag har fortfarande inte nått den åldern då man klär sig varmt före snyggt..Ha ha..så det blir till att pälsa på sig undertill istållet, ska lätt börja ha leggings under jeansen iallafall.
Det är RÖVKALLT utomhus, vad hände?

Ska strax iväg för att möta upp Carin och lite annat folk, är Amon spelning så det lär vara en del folk ute..Men jag ska som vanligt jobba imorrn så det blir tidigt för min del ikväll.

Well well..på återseende!

Inga kommentarer: